Jak ułatwić pracę w IT dzięki Jira Service Management?

Oprogramowanie ITSM Jira Service ManagementPracę w dziale IT można ułatwić za pomocą oprogramowania ITSM Jira Service Management.

Praca w dziale IT różni się w zależności od rozmiaru i charakteru organizacji. W mikro firmach w zasadzie nie możemy mówimy o dziale IT. Jeśli IT zajmuje się choć jedna osoba to można mówić o sukcesie. W małych firmach praca w IT niestety wiąże się w praktyce ze wszystkim, od instalacji sprzętu, po oprogramowanie i helpdesk. Sytuacja wydaje się mało komfortowa. Zasadniczo w firmach dobrze zarządzanych świadomość IT jest na dobrym poziomie. Oczywiście tak jest rozumiana jeśli w firmie został wdrożony system ERP rozumiany jako system do zarządzania przedsiębiorstwem. Niestety system ERP to nie wszystko co istotne w mądrze zarządzanej organizacji. Brakującym ogniwem jest oprogramowanie ITSM – Jira Service Management. Oczywiście zdarzają się systemy ERP z modułem ITSM, niestety moduły nie zmieniają się równomiernie z rzeczywistością IT i są zwyczajnie przestarzałe.

Co to jest oprogramowanie ITSM?

Nowoczesne oprogramowanie ITSM często pojawia się pod nazwą Service Desk lub Service Management. Firmy na niskim poziomie zarządzania wciąż mylą oprogramowanie ITSM z helpdeskiem. Help Desk to najprostsza forma Service Desk, Service Management.

Oprogramowanie ITSM Jira Service Management

Pracę w dziale IT można ułatwić za pomocą oprogramowania ITSM Jira Service Management.

Czym charakteryzuje się oprogramowanie ITSM?

  1. Automatyzacja procesów
  2. Samoobsługa
  3. Baza wiedzy
  4. Realizacja SLA

Automatyzacja procesów upraszcza proces przyjmowania zgłoszeń. Samoobsługa w pomocy technicznej pożądana jest wśród 72% pracowników w czym istotna jest Baza Wiedzy w postaci szybkich rozwiązań widocznych np. na portalu pracownika lub klienta. Zarówno pracownicy jak i klienci mogą rozwiązać częste problemy samodzielnie. Przejrzystość parametrów SLA i poprawna ścieżka obsługi gwarantują przyspieszenie realizacji spraw.

Konsekwencje używania starego ITSM

  1. Przestój usług IT – Problemy sprzętowe i związane z oprogramowaniem hamują pracę
  2. Brak lub zahamowanie ciągłości w budowaniu wiedzy w firmie
  3. Zła opinia wśród pracowników i klientów na temat organizacji w firmie
  4. Niska wydajność pracowników IT i zmęczenie spowodowane nadmiarem pracy
  5. Wysokie koszty przywracania dostępności usług

Co to jest Jira Service Management? 

Jira Service Management to według wielu jeden z najczęściej wybierany system ITSM na świecie. Swoją popularność zyskał dzięki niskim kosztom wdrożenia i utrzymania. Dla 3 użytkowników system jest darmowy! Jira Service Management jest po polsku, jest prosta w obsłudze zarówno dla pracowników technicznych i nietechnicznych. Realizuje najwyższe standardy poprzez funkcjonalności rosnące wraz z rozwojem organizacji:

  1. Zarządzanie żądaniami
  2. Zarządzanie incydentami
  3. Zarządzanie problemami
  4. Zarządzanie zmianami
  5. Zarządzanie zasobami
  6. Zarządzanie konfiguracją
  7. Zarządzanie wiedzą

Jira Service Management nie jest stworzona dla konkretnej branży. Oprogramowanie ITSM Jira SM jest na tyle elastyczne i uniwersalne, że może zostać wdrożone w każdej firmie, w której liczy się jakość w obsłudze pracownika i klienta. Wśród beneficjentów wdrożenia Jira Service Management są w pierwszej kolejności pracownicy w dziale IT jak i pozostali pracownicy, dzięki czemu zadowoleni są również klienci, a tym najtrudniej dogodzić.

 

Plan Marketingowy dla Małej Firmy
Call Now Button