Rich content, czyli rozbudowane karty produktowe

rich content produktowyDobry opis produktu to must have w e-commerce.

Rich content – co to jest?

Sprzedaż na cyfrowej półce wymaga wprowadzenia produktów w życie poprzez przekonującą treść opisu, która może przedstawić historię produktu za pomocą opisów i zdjęć. Aby zawartość produktu mogła napędzać sprzedaż, musi być wciągająca i pouczająca, dlatego rich content produktu jest kluczowym elementem każdej strategii handlu wielokanałowego. Połączenie elementów istotnych dla rich contentu produktu jest proste, gdy informacje o produkcie marki pochodzą z wiarygodnego źródła, a rozbudowane karty produktowe są tworzone przez specjalistów, którzy po prostu znają się na tym temacie.

Rozbudowane karty produktowe

Chcąc korzystać z takiej wzbogaconej zawartości, warto podjąć współpracę z ekspertami w tym temacie. Warto tym bardziej, iż analizy rynku wskazują na fakt, że marki, które wdrażają rich content produktu, widzą wzrost konwersji nawet o kilkadziesiąt procent. Rich content – dlaczego to działa? Rozbudowane karty produktowe mówią same za siebie. Jeśli wystawiasz listę produktów w Internecie, umieszczanie obok nich interesujących materiałów jest kluczowe, ponieważ pozwala klientom na autentyczne wyczucie prezentowanych towarów, co skłania do ich zakupu. W świecie eCommerce detaliści wciąż spędzają mało czasu na tworzeniu wysokiej jakości treści produktowych. Gdy treść jest ograniczona do ceny, opisu i stanu magazynowego, klienci mogą mieć trudności z odczuciem podekscytowania w kontakcie z produktem, który sprzedajesz – dostarczany im materiał po prostu nie jest wystarczająco angażujący.

Po co Rich Content?

Prawda jest taka, że rich content działa, bo klienci chcą się ekscytować produktami, które chcą kupić. W pewnym sensie bogata treść produktu nadaje więcej sensu zakupowi. Jeśli liście produktów towarzyszą atrakcyjne zdjęcia, eleganckie filmy i fajna grafika, czyli rozbudowane karty produktowe – ten produkt z kolei sam w sobie wydaje się bardziej atrakcyjny. Podobnie włączenie recenzji klientów do list produktów powoduje, że witryna wydaje się godna zaufania, a dobre recenzje mogą zachęcić potencjalnych klientów do dokonania zakupu. Rozbudowane karty produktowe – unikalność i jakość mają znaczenie w tej kwestii. Ważne jest, aby pamiętać, że treść dostarczana przez dostawcę czasami po prostu nie jest wystarczająca. Poza tym zastanów się: jeśli używasz tego samego opisu produktu, co każdy inny sprzedawca, czy może Cię to odróżnić od konkurencji? Dostarczanie żywych, angażujących opisów produktów oznacza, że Twoja lista produktów będzie zajmować wyższą pozycję w wyszukiwarkach, ponieważ rich content sprawia, że te treści są unikalne.

Przewyższanie innych witryn jest kluczowe – chcesz, aby Twoja witryna była pierwszą, którą klienci zobaczą, gdy szukają produktu online, w ten sposób Twoja witryna wydaje się popularna i niezawodna, co zwiększa prawdopodobieństwo kliknięcia i zakupu. Oferowanie bogatej zawartości listy produktów oznacza też profesjonalizm oraz większą dbałość i zrozumienie sprzedawanych przez Ciebie produktów – klienci są wtedy bardziej skłonni do zaufania Ci w tej kwestii i podjęcie zadowalającej dla Ciebie decyzji zakupowej.

Plan Marketingowy dla Małej Firmy
Call Now Button