Najczęstsze błędy na stronach

Pozycjonowanie BydgoszczPlan Martketingowy zwraca uwagę na aspekty prowadzenia strony www

Samo posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje dużego ruchu w serwisie oraz dokonywania w nim jakichkolwiek akcji przez użytkowników. Brak zadowalającej liczby odwiedzin strony powinien prowadzić do analizy tego, co można w niej ulepszyć. Czasem warto po prostu zwrócić uwagę na kwestie, które są najczęstszą przyczyną niepowodzeń w sieci – bo to one zwykle wymagają poprawy lub odpowiedniej optymalizacji. Zobaczcie jakie aspekty poleca Plan Marketingowy.

Pozycjonowanie stron www

Jednym z powodów opuszczania przez internautów strony może być jej nieaktualność – a więc przestarzałe treści, layout i zawartość. Brak nowych wpisów potrafi skutecznie zniechęcić osoby, które szukają sprawdzonej, dbającej swój wizerunek firmy. A takich potencjalnych klientów jest naprawdę wielu! Często wychodzą oni z założenia, że witryna, nad którą czuwają odpowiednie osoby prowadzące dobrą komunikację, jest gwarancją wysokiej jakości usług samego biznesu.

Specjaliści z https://pozycjonowanie-gdynia.com/ wytłumaczą każdemu klientowi jakie błędy popełnia na swojej stronie.

Szybkość wczytywania strony www

W sytuacji, gdy strona wolno wczytuje się większość internautów po prostu nie czeka na załadowanie jej pełnej wersji. Co więcej, nie są oni skłonni powrócić do takiego serwisu. Wynika to z faktu, iż serwis jest w ich odczuciu po prostu irytujący – i to już zanim znajdą się na nim! Ważną kwestią jest także czas, jaki muszą odczekać nim załaduje się on na urządzeniach mobilnych. Ten parametr wpływa także na pozycję strony w rankingu wyszukiwania w Google. Ilość zapytań kierowanych do przeglądarki za pośrednictwem smartfonów czy tabletów jest już większa, niż z desktopów. Dlatego watro mieć na uwadze właściwą optymalizację serwisu pod kątem korzystania z niego za pomocą urządzeń mobilnych.

Call To Action

Jeśli zależy nam na wywołaniu odpowiedniej reakcji użytkownika, nie można zapomnieć o stworzeniu przycisków CTA (Call To Action). Stanowią one najlepszy motywator dla internautów skłaniając ich do konkretnej akcji. Zapisanie się do listy mailingowej, wypełnienie formularza czy skontaktowanie się z firmą – to wszystko możliwe jest dzięki obecności właściwego wezwania do działania!

Social Media

Publikowanie w kanałach Social Media wydaje się dziś wręcz obowiązkową kwestią. Warto więc wykorzystać ten fakt w działaniach prowadzonych na stronie. Dodanie odnośnika do mediów społecznościowych może stać się sposobem na zyskanie większej wiarygodności w oczach przyszłych klientów. Facebook czy Instagram sprawia, iż identyfikują się oni z firmą – co oznacza, że są skłonni do skorzystania z jej usług!

To tylko kilka z aspektów, jakie powinno brać się pod uwagę w momencie, gdy prowadzenie strony internetowej nie przynosi zamierzonych efektów.

Plan Marketingowy dla Małej Firmy
Call Now Button